Jobb helg

Som vanligt med andra ord! Har mått bättre än jag gjorde i fredags när jag började jobba kl 18, men det fick gå ändå. Och det gjorde det med, vid halv elva tiden kom även Louise så tiden gick ganska så snabbt, dessutom var det lagom med folk och det blev en hel del goa skratt åt diverse fulla människor. Stax efter fyra slutade vi och det var raka vägen hem i sängen eller ja efter en lång pratstund så somnade jag och Louise.

På lördag var det upp och hoppa efter lite för lite sömn, jobb på Rögle stod på schemat. Där vi var för lite personal och hade mycket att göra, positivt var iallafall att Rögle vann för engångsskull. När jag kom slängde jag i mig lite middag och efterrätt sen gjorde jag ve mig en gång till för att sedan bege mig till Cantina för jobb igen. Sjukt mycket folk var det och jag och Kajsa slet som djur, tänkte lägga mig på golvet ett tag och ge upp men icke. Klockan halv fem slutade vi och jag fick äntligen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0