December

Är vi ju inne på nu och uppdateringen här har varit usel. Har dock inte gjort allt för mycket under dessa dagar som gått i december.. Det har varit jobb på Lindab och jobb på Cantina, men har hunnit shoppa en hel del och är nu klar med alla julklappar känns otroligt bra. Något som känns mindre bra är att det ekar på kontot men nu är det bara 2 veckor till lön. Har även shoppat ganska mycket till mig själv och det är jag värd för att jag jobbar och sliter så mycket haha.

Idag har jag och pappa tagit oss i kragen och ska äntligen gå på handledarutbildningen så jag kan börja övningsköra. Kommer nog bli otroligt tråkigt men är ju så illa tvungen.


Första steget till detta kort som jag vill ha innan sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0