År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja en massa saker, mest saker som kretsar runt studenten
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga nyårslöften, men de andra löften höll jag inte riktigt till fullo
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? Tjeckien, Grekland och Spanien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? mer resor och ett jobb långt härifrån
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 juni studenten
8. Vad var din största framgång 2009? att jag tog studenten med hyffsade bra betyg, jag var så otroligt skoltrött hela gymnasiet
9. Största misstaget? har inte gjort några större misstag, inget som påverkat mig speciellet mycket isf.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej bara förkylningar
11. Bästa köpet? har köpt en massa bra saker tycker jag
12. Vad spenderade du mest pengar på? fest och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? studentresan, studentveckan & studenten gjorde mig sjukt glad, men självklart även mina underbara vänner och min älskade familj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? riverside, i got a feeling, when love takes over
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? festat kanske haha, år 2009 har varit festandets år precis som året innan
18. Hur tillbringade du julen? med min familj, min mobror och mina kusiner
19. Blev du kär i år? nope
20. Favoritprogram på TV? paradise hotel haha, man kan inte annat än älska det
21. Bästa boken du läste i år? tusen strålande solar
22. Största musikaliska upptäckten? lyssnar på allt möjligt och upptäckte nog inget speciellet i år
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja men inget speciellet
25. Något du önskade dig men inte fick? önskade en massa som inte jag fick
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade middag här hemma med Louise och sedan hade vi och alla tjejer en sjukt rolig utgång
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja absolut, men år 2009 har varit ett bra år
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jag vet inte faktiskt
29. Vad fick dig att må bra? min familj & mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinsons
31. Vem saknade du? ingen, men just nu saknar jag Johanna
32. De bästa nya människorna du träffade? vet ingen speciell sådär, men har lärt känna en massa nya härliga människor på mitt jobb och i den branschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0