16 december

Snön har kommit för att stanna hoppas jag, åtminstonde till på julafton. Nu är det inte mycket att hurra för några  milimeter, men det kommer mer tror jag och stannar den blir det pulka åkning i morgon för hela slanten.

Vilken morgon jag har bakom mig, somnade halv två och vaknar vid fem sex av min kära far. Han mådde inte så jätte bra så det fick bli en visit till akuten i x antal timmar. Men eftersom man iprincip ska vara döende för att bli inlagd så fick han åka hem igen, med rådet att ta två panodil. Gillar Sveriges sjukvård, vadå underbemmande och ont om plats.

Har nu sovit hela dagen och det känns inte så kul, men vad ska man göra? I morgon är det en ny dag och vi tar nya tag. Ikväll ska jag fika med Kajsa, var ett tag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0