I got a feeling

Godmorgon höllt jag på att säga, kanske för att jag vaknade för lite mer än en timme sen eller vakna och vakna jag blev väckt! Nästan skandal faktiskt men jag har en bra anledning till att ha sovit så länge, jag jobbade i natt och var inte hemma förrens halv fem. Sen somna nog inte jag och min babe Louise förrens klockan halv sex.

Annars igår så var det bra på jobb, ett extra plus var ju att Lojs jobbade i garderoben och jag i kassan så det blev inte lika ensamt som vanligt. Och vi kunde sancka med varandra i prinicip hela tiden eftersom det inte var någon trängsel på Cantina igår. Igår var nog även min turdag.. fick mitt efterlängtade personalkort och för er som inte förstår vad det innebär så gör det så att man kommer in gratis på alla krogar i Helsingborg. Och på toppen av isberget hittar jag 500 spenn, snacka om att jag var glad sen.

Klockan tio idag lämnade min babe mig hon skulle vara barnvakt den stackaren och jag gick ju som sagt och la mig igen. Men nu är jag uppe och funderar om man ska hitta på något, måste iallafall göra någoting innan jag börjar jobba ikväll, börjar inte förrens halv tolv och det hade varit extremt segt att sitta hemma och uggla till dess!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0