Time to pretend

Sitter just nu och lyssnar på den låten med MGMT den är ganska bra faktiskt!

Igår hade jag en mysig dag tillsammans med Kajjan, vi gick först ner till stranden och solade. Där var det helt tomt på folk men man måste passa på, eftersom det förmodligen är en av de sista gångerna man kan ligga på stranden i Sverige för denna sommaren. På eftermiddagen åkte vi ut till väla där det skulle shoppas och ätas. Kajsa var snäll och bjöd på mat blev lax med potatis och örtsås. Sen gick vi in och ut i nästan varenda affär på väla kändes det som. Fick iallafall med mig hem en stickad tröja, en väska, en tunika, ett par öronhängen och ett armband så jag är hel nöjd.

Idag på dagen ska jag inte göra allt för mycket. Men ikväll klockan sex blir det kalas eller ja 20 års fest hos min kusin, efter det docken / hampan och förmodligen älskade Cantina en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0