This is my life

I måndagskväll åkte jag ner till staden tillsammans med Kajsa & Louise och det blev en mysig fika på Viva med smoothie och vivas underbart goda nachotallrik.

Sen blev det äntligen tisdag och på dagen köpte jag, Kajsa och Louise present till Frida. På kvällen var det dags för Fridas 18 års fest på Ättekulla, mycket trevligt var det. Vid tio tiden åkte vi ner till staden och gick in på Cardinal där det var ladies night. Där bjöds det på skumpa och tilltugg och killar med nakna överkroppar så vi njöt och hade hur kul som helst. När ladiesnight var slut vid elva tiden gick vi bort till Hampan för en cider, väl där fick Louise något ryck så vi gick till Pacsha och festa loss? Okej kanske inte riktigt. Sen blev det tillbaka till vanliga tisdagsklubben på Cardinal, grymt mycket folk. Och sedan hände det som inte skulle hända och kvällen slutade inte så bra!

Igår blev det donken med Lojs och sedan hem till Angelina en sväng och snacka lite, på eftermiddag fick jag sova lite eftersom det inte blev allt för många timmar tisdag till onsdag. På kvällen var det dags för sista endless summer club på Cantina för denna sommaren och jag jobbade såklart, helt ok faktiskt men har nog varit mer folk de andra onsdagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0