The weekend

Nu har ännu en helg passerat, en mycket trevlig sådan må jag säga!

I fredags var jag ju som sagt på 20 års fest hos min kusin och det var ganska så trevligt, sen åkte jag ner till stan och träffade Kajsa. Blev cider på hampan, Louise kom även och joinade oss och när vi hade fått nog av blåsten på uteserveringen blev det en snabb visit på Cantina.

I lördags jobbade jag från klockan 18 till 04 ganska så jobbigt, är inte van vid sånna långa pass haha. Tråkigt som tusan de första timmarna var det också, men när nattklubben öppnade kl elva var det hyffsat underhållande, fulla människor kan faktiskt vara ganska så roliga.. När jag slutat blev det kebab med Kajjan på Amadeus, sen raka vägen hem och sova.

Igår var det kräftskiva hemma hos Johanna med en massa trevliga tjejer, åt grymt många kräftor men det är ju för jädra gott. En och annan snaps blev det också och charader och jag har aldrig som vanligt. När vi var goa och glada begav oss till Pl13 där det var rätt så mycket folk och rätt så jobbigt. Nej men det var kul igår, men nu får det vara nock med fest på ett tag, men tack för igår iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0