Standing strong

Vart tusan tog sommaren vägen? Bra fråga det dära, men man får nog snart inse att den är över och kommer tillbaka om alldeles för lång tid.. Men trots att man vet att den lider mot sitt slut vill man ändå hoppas på att det kommer bli fint väder igen. Har faktiskt hört att det ska bli fint väder redan på onsdag & torsdag så man kan bara hoppas!

Ännu en helg är nu avklarad och i lördags var det ju dags för jobb igen men innan det, så blev det en snabb visit hemma hos Mato där de var förfest med en massa underbara människor. På jobb var det som vanligt, fulla människor är ju fulla människor.

Igår var jag tröttare än någonsin, men på eftermiddagen fick jag ta mig i kragen. Åkte hem till Lojs och käkade grymt god mat grillat med klyftpotatis och tzatsiki, sen blev det mys med massa gott också tittade vi på filmen som gick på femman. Riktigt bra faktiskt dock vet jag fortfarande inte vad den heter.

Nu måste jag göra ve mig ska in till stan och byta mina byxor för andra gången, hoppas det blir rätt denna gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0