Stan & väla

Yes där har jag tillbringat större delen av denna dagen. Bytade ju mina byxor i stan riktigt konstigt är det hela, strl 38 finns tydligen i två modeller, aja fick ta samma som jag lämnat tillbaka fast dragkedjan var lite dålig, fick trots allt 10 % rabatt så det var väl värt det ändå antar jag haha.

När vi blev hungriga åkte vi ut till väla och käkade på Wok kitchen åt kyckling med nudlar och wokade grönsaker riktigt gott. Sen gick vi och kollade och jag fick med mig lite smått och gott hem: ett armband som jag har velat ha jätte länge, en vit sjal och en svart stickad väst, så jag är nöjd med dagens shopping. Nu längtar jag efter att shoppa höstkläder, vill dock inte ha höst nu men det finns så mycket snygga kläder till hösten alla koftor, stövlar, västar med mera.



Babe & jag i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0