Sommaren 09

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
 -  förmodligen
Vilka länder besökte du? 
 - Spanien i maj annars inget
Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? 
 -  En eller två veckor charter hade inte suttit fel och mer sol & bad
Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
 - studenten den 12 juni utan tvekan
Största misstaget? 
 - livet är för kort för misstag
Har du varit sjuk eller skadat dig?
 - några blåmärken hit och dit men inget allvarligt
Bästa köpet?
 -  en redbull vodka? nej ärligt talat har inte shoppat speciellt
Vad spenderade du mest pengar på? 
 - alkohol sorligt nog
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
 - absolut
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
 rap das armas tyvärr haha & sexy bitch, fire burning + massa andra
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med förra sommaren? 
ingen stor skillnad faktiskt
Vad önskar du att du gjort mer?
 - hittat på mer saker inte bara fest
Vad önskar du att du gjort mindre?
 - festat kanske?
Hur tillbringade du midsommarafton?
 - åt midsommarmat hos Louise, sen två fester i påarp mycket lyckat
Något du önskade och fick?
 - inte vad jag kan komma på nu
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
 - dagen efter studenten mådde som jag förtjänade antar jag
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
 - mer "utflykter", och massa mer sol
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
 - wild and crazy, har haft grymt kul!
Vad fick dig att må bra? 
 - min familj & mina vänner
Sommarens största kärlek?
 - mina vänner :)
Sommarens bästa?
- alla galna fester & alla mysiga stunder tillsammans med de bästa
                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0