Sista tisdagsklubben

Japps den var det igår och jag befann mig givetvis där.

Men först och främst tänkte jag berätta om dagen igår som jag spenderade tillsammans med Louise i stan, vi gick runder och kollade / shoppade dock fick jag bara med mig hem en kofta, tre par trosor och ett par öronhänge. Ville shoppa en massa mer, men jag hittade helt enkelt inte något brukar oftast va så när man äntligen har pengar. Åt en god lunch på Mezo gjorde vi också för ovanlighetensskull pasta med räkor, vitlök, brocolli och champinjoner underbart gott!

Också blev det kväll och jag hade så mycket beslutsångest stanna hemma eller gå ut, det vanliga problemet ekade i huvudet " vad tusan ska jag ha på mig kväll?". Men när Kajsa kom hit vid halv tio tiden löste detta sig och efter mycket om och men så var jag färdig fixad och vi korkade upp vinet, lyssnade på bra musik och diskuterade livet i allmänt. Vid elva tiden åkte vi ner till stan, men innan cardinal blev det först hampan & sedan docken och tillslut Cardinal och älskade tisdagsklubben. Hade absolut kul igår dock har jag haft det roligare men det hade väl sina orsaker..

Tackar nu tisdagsklubben för denna sommaren så ses vi nästa sommar!



Kajjan & jag i går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0