Kräftskiva

När vi kom hem i söndags från Öland var det bara till att hoppa in i duschen och göra sig i ordning, för klockan fem skulle jag & Louise befinna oss på Cantina där det var kräftskiva. Riktigt god mat, kräftor & räkor är alltid lika gott. Efter klockan åtta så blev det barnförbjudet, då blev det ännu mera snapsar och snapsvisor, frågesport med bara fotbollsfrågor ganska kul? haha. Sen blev det norsk kareoke och hela havet stormar och lite mera snapsar. Hade riktigt roligt och vid elva tiden fortsatte vi att festa loss på docken med våra sombrerohattar tills de stängde klockan ett. Då vandrade jag hem till Johanna och sov där.

Hela dagen igår gjorde jag inte allt för mycket men vid tre tiden åkte jag & Louise hem från Johanna. Tittade på  en wallander film som jag glömt namnet på nu, riktigt bra iallafall. Kvällen spenderade jag hemma framför tvn.

Lite bilder från den mycket lugna kräftskivan:







söta hattar va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0