Inte igår..

Tänkte säga att jag inte vet vart jag ska börja, men om jag ska vara ärlig så har det faktiskt inte hänt jätte mycket sen jag skrev sist. Jag jobbar, fikar och tar det lugnt. Något festande har det inte varit sen festivalen men det gick ju rätt så vilt till då, så det är nog lika bra det.

Idag har iallafall spenderat dagen på stranden med Louise och även Metsi ett tag, hoppas och ber till alla vädergudar att värmen är här för att stanna åtminstonde augusti ut. Ikväll ska jag jobba men är inte så värst sugen på det, jag hade velat festa faktiskt men får tänka på pengarna och jag hinner nog med en cider innan jobb ändå, börjar ju inte förrens kvart i elva.

I morgon ska jag förmodligen till stranden sen blir det grillning hos Corrin och utgång för dem, dock blir det hemgång för mig. För på fredag klockan 0800 ska jag till Liseberg, ska bli riktigt kul har inte varit där sen 05 tror jag det var och jag älskar att åka karuseller hihi.

Ikväll tycker jag ni ska infinna er på Cantina Endless summerclub kl 23 - 03!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0