Here comes the sun

Som ni såg i tidigare inlägg var jag ju på tisdagsklubben i tisdags igen och jag gillar det! Spenderade hela tisdagen med Johanna som nyss kommit hem från Spanien, så det var kul att träffas och bara snacka lite skit. På kvällen kom även Kajsa hit, så vi tre musketörer gjorde oss snygga inför kvällen och förfestade här hemma. Vid tolv tiden var vi i staden och då blev det hampan för en cider, sedan vidare till Cardinal där vi dansade, drack och betedde oss allmänt illa (kanske inte riktigt) till klockan blev tre. Avslutade en riktigt rolig kväll med en go kebabtallrik med massvis av vitlök, tack tjejer!

Igår degade jag mest hela dagen och på kvällen var det dags för Malmöfestivalen och Nrj in the park. Så jag, Louise, Kajsa & Linda tog tåget till Malmö och stod bänkade längst fram klockan 1915 när det började tänkte jag säga men där ljög jag. Vi stod typ längst bak och tyckte mest det var jobbigt med alla dessa människor som samlats på en och samma plats. Men nrj in the park var trevligt och jag & Louise blev som två fjortonåriga fjortisar när Darin kom ut på scen, han är ju bara för bra. Äta hann vi självklart också göra för min del blev det nudlar med kycklingspett och jordnötsås och det var helt ok.



Visst var han söt i sin tandställning? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0