Heldag i Danmark

Idag var jag allt annat än pigg när jag vaknade upp klockan nio efter endast 5 timmars sömn. Men jag drog mig upp och begav mig på en heldag tillsammans med familjen till vårt kära grannland Danmark. Först körde vi bara runder vid kusten och lite andra ställen, danmark är extremt fint och mysigt faktiskt. Sedan stannade vi i Gilleleje och fikade på stranden, det var ju hyffast fint väder idag men väldigt blåsigt, trots detta så tog min tokiga pappa modet till sig och badade. Next på schemat stod prövestenen där det inhandlades alkohol och sist men inte minst blev det en snabb visit på stengade, där vi tittade i några få affärer. Handlade ingeting i klädväg men lika glad är jag för det.

I kväll har jag bara myst här hemma, kollat lite tv och sådära, nu blir det sängen natti natti!



Så här fint var det i Gilleleje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0