Älskade måndag

Ny vecka igen och veckan som passerat har varit bra. Jobb i onsdags segt men ganska roligt i mellan åt ändå. I torsdags blev det grillning & förfest hos Corrin med föredettingar i smtu3, det blir alltid lika kul när vi träffas. Sen blev det staden och Hampan där det blev en cider innan jag åkte hem och sov i 4 timmar.

För klockan åtta dagen efter alltså i fredags var det dags att åka till Liseberg. Åkte en massa karuseller, gick Gasten, åt god mat, svettades som aldrig förr, skrattade och hade en riktigt rolig och mysig dag tillsammans med familjen och Angelica. Efter 10 timmar på Liseberg var det dags att åka hem igen trött & sleden.

I lördes och igår har jag spenderat med mina underbara vänner på stranden där vi solat och badat och även grillat. Sommaren är för jädra underbar alltså!
                        



Pappa & jag på Liseberg när han tvingade mig att
åka fiskebåtarna (barnkarusell) - enda bilden tråkigt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0