Vilken kväll!

Det hela började med att Frida kom hem till mig och vi korkade upp vinet och började dricka. Det blev förfest i mitt rum bara hon och jag, bra musik och en jävla massa trad men kul var det. Vid elva tiden åkte vi in till stan och fortsatte att festa på shakespeare där vi träffade Nathalie och hennes kompisar bland annat. När vi kände oss klara där gick vi ner till Crom mitt favvo ställe not men igår var där riktigt jävla kul kan bero på att mitt sällskap var av det bästa. Vi dansade och betede oss allmänt illa men kul hade vi och det är ju det som är huvudsaken.

Kvällen började bra och den slutade väldigt bra också, tack Frida och alla andra inblandade ♥



Frida & jag förra året någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0