Tisdag 22 April

Men innan jag berättar om idag tänkte jag berätta om i går, Louise fis kom hem till mig och vi snackade en massa sen gick vi ner till Stranden åt en glass och satt & mös. När vi kom hem till mig igen blev det en massa krängande och tv tittande, har verkligen saknat Louises och mina stunder tillsammans så det var jätte kul att träffas igen, tack darling ♥

Idag var det sista dagen på min praktik så dagen gick bra, jag var ju glad över att det var sista dagen. Dessutom kom min lärare Karrolina med sin dotter vid halv två så vi käkade lunch tillsammans och sen busade jag lite med hennes dotter Frida skit söt. Vilket gjorde att dagen gick ännu snabbare och nu är jag klar där behöver aldrig sätta min fot på kontoret igen!

Ikväll kommer Kajjan girl hit, måste umgås allt vad jag kan med mina närmsta och bästaste vänner innan jag åker. En vecka är inte så lång tid men när man träffas ofta blir det faktiskt lång tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0