Shitlist från Louise

Du är kär nu - nej men det hade varit mysigt
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja tråkigt nog
Nån har sårat dig så du börjat gråta - japps

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - alldeles säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - vet inte
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja, men sanningen kommer fram sen
Jag har en hemlighet som ingen vet - kanske det
Jag har fuskat i ett spel - vem har inte gjort det
Jag har struntat i ett prov -  ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - yes box
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - pass
Jag kan inte svälja piller  - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej för det känns ganska onödigt
Jag har vaknat gråtande - kanske när jag var yngre
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja fy för
Jag har sett någon dö - nej men har sett någon död
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja :(
Någon nära till mig har begått självmord - nej tack och lov!
 
ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - på fredags & lördags kvällar kan allt hända
Jag har sett en fallande stjärna - ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - ja på ica orientlivs
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja man måste ju testa
har sparkat en kille mellan benen - ja
har hoppat fallskärm från ett flygplan -  nej
har lekt sanning eller konsekvens -  jaja mensan
druckit en hel liter mjölk på en timme - nej?
Jag har medverkat i en teater - ja och jag sa typ 1 mening under hela teatern
har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja det tror jag
du har fångat en snöflinga med tungan - jag slickar allitd på snö mums
Jag har suttit på ett tak på natten - haha faktiskt
Jag har aprillat någon - ja men dem gick nog inte på det
Jag har åkt taxi - ja
Jag har ätit sushi - ja
Jag har åkt snowboard - nej
jag har tråkigt nu - ja som fan

Kommentarer
Postat av: Louise St. Cullen

"jag slickar alltid på snö" hahahah AMEN AFAN! :D HAHAHAH <3

2009-04-07 @ 18:21:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0