Påsk

Skärtorsdag: sista matchen för säsongen och Rögle förlorade men dem gick ju trots allt vidare till Elitserien nästa säsong med så det är ju bra. Annars var det som vanligt på jobb, efter jobb var jag helt slut som vanligt. Men på någon konstig vänster blev det utgång ändå. Och det blev en nykter rolig utgång om man borster ifrån sjukhus visiten för en viss person.

Långfredag: spenderade dagen tillsammans med min mamma & pappa i Farhult där vi hade "picknick" på stranden, solade och babade fötterna. Blev även en runda på Väla och Gina tricot där jag köpte ett par mörka jeansleggings. På kvällen åkte jag in till stan och det blev förfest hos Nathalie med Linda och självklart Nathalie. Vid halv tolv tiden gick vi ner till Cardinal där det var en jävla kö. Men det var det värt för jag hade riktigt kul där inne, blev dessutom en runda på Bulls där det shottades lite. Klockan halv fem pallade jag inte trycket längre så jag & Kajjan åkte hem. Tack för igår allihopa!

Påskafton: idag är jag trött och sleden och har sovit bort hela dagen okej inte riktigt men nästan. Blev iallafall en liten promenad i det fina vädret. Nu ska vi snart äta påskmat sen bär det förmodligen av hem till Nathalie idag igen, för att sedan gå ut och göra stan igen. Får se om jag pallar trycket..



Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0