Onsdag

I går kväll var det riktigt mysigt, jag, Kajjan, Jeanette och Terese grillade och mös ute i sommarvädret haha nej men med lite filtar och sådära blev det redigt mysigt men kallt på Jeanettes baksida. Vid tio tiden drog jag mig hemmåt för att för en gångskull lägga mig i tid och det gjorde jag väl nästan.

Idag har jag äntligen pratat med min lärare och bölat en skvätt men nu är det nästan löst. Ska vara kvar på praktiken fast bara 3 dagar nästa vecka och 2 veckan där på. Och inte så mycket på kontoret utan mest i Restaurangen och med Johan så det ska nog bli bra. Får stå ut dem dagarna..

Nu ska jag, min mamma och bror gå ut i det fina vädret äta en bakad potatis och en glass på stranden.

Ikväll ska jag mysa med min underbara vän Louise ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0