Onsdag 15/4

Här ligger jag helt utslagen i soffan med 38 graders feber kanske inte så jätte mycket men det känns så. Gick hem tidigare från praktikten där det som vanligt inte händer allt för mycket. Somnade direkt när jag kom hem och inte blev det bättre för det. Varför ska jag alltid vara försskyld jaja blir väl frisk någon gång redan till helgen hoppas jag får då blir det party? Vet faktistk inte måste spara mina pengar som jag inte har än men som kommer den 25.

Just nu glor jag på ett gammalt satc avsnitt som slutade nu, skulle sätta på en film men har inte kommit så långt. Ska leta bland högen med skivor nu så dumt med inga fördral man har ju ingen aning om vad filmen handlar om.

I morgon blir det ingen praktik eftersom det är eu info på skolan vad det nu än innebär, får pallra mig dit med Elin oavsett hur jag mår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0