Lite uppdatering här nu va!

Onsdag: efter praktiken träffade jag Louise och det blev en mysig pratstund i vårsolen och sedan en fika på Mezo. Därefter blev det film hos Lojsan Morgan världsreporter lika bra denna gången också haha.

Torsdag: praktik som var otroligt segt 8 timmar framför en dator, och klockan fem var det dags för jobb på samma ställe. Och jobb var som vanligt där trivs jag iallafall, men 13 timmar på samma ställe är inte kul!

Fredag: "sjuk", så jag passade på att åka lite båt med mamma & pappa och inhandla sprit inför helgens bravader. När vi kom till Helsingborg igen åt vi på Österns pärla 4 små rätter så jävla gott. På kvällen blev det party hos Linda och det blev som det blev tråkigt nog. Så jag Kajjan & Jeanette åkte hem ganska så tidigt men sånt händer i bland med.

Lördag: försenad inflyttningsfest & 20 års fest stod på schemat. Det var en kanon kväll med släkt & vänner, god mat, mycket alkohol och massa dans. Utgång och efterfest hanns också med, så idag mår jag som jag förtjänar fii fan. Men fy fan vad roligt jag hade igår, tack så jätte mycket alla inblandade! En riktig toppen kväll ♥
                                                                                                                                                                    



Puss och kram från party Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0