I morgon bär det av

Har nyss kommit hem har varit och lämnat våra älskade katter hemma hos min morbror Christer, men dem kommer nog få det kanon bra där min lilla älsklings fantis & Tiger. Vi har även inhandlat det sista inför resan så som tidningar, redbull kommer behövas i morgon ska upp klockan halv fem. Nu är jag nervös, förväntansfull och glad på samma gång.



Om cirka 10,5 h lyfter vårt plan och tar oss hit här, kommer bli så underbart. Är dock
sjukligt nervig inför flygresan eftersom sist jag flög var jag bara 6 år gammal. Kommer
inte ens ihåg det... Men det ska nog gå bra, måste bara försöka glömma alla hemska
tankar jag har om flygresan!

Vi ses igen den 30 maj, då är det Valborg och det ska firas vill jag lova. Ha det nu så bra här hemma, för bra är verkligen något jag ska ha det.

Puss & kram från Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0