Full rulle!

Sov länge idag ända till elva skönt att få sova ut, de senaste dagarna har jag sovit grymt lite för att vara mig behöver mycket sömn. Vid halv ett åkte jag till skolan för att fylla i en enkät om vårt program, massa om miljö och utbildningen. Tycker det mest är jobbigt att fylla i sånt speciellet när det bara finns två alternativ stämmer eller stämmer inte ibland är det ju mitt emellan jaja. Sen åkte jag till Landskrona för att besöka Turistbyrån där jag ska ha min praktik vecka 19 & 20 och dem var jätte trevliga så det ska nog bli bra, händer ju betydligt mycket mer där än vad det gjorde på Lindab, ser fram emot det faktiskt

Nu har jag snart packat klart, bara tandborste krämer och sånt jag inte packat i men det kan jag inte göra förrens i morgon. Är helt speedad nu inför resan haha men det är väl klart man är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0