Eu info

Idag gick jag ju till skolan enbart för det Eu infot vi var tvungna att gå på. Det var sjukt ointressant, men det är trots allt en viktig sak dem informerade om. Jag hade inte en aning om att det är val den 7 juni, val till vilka som ska bli ledamöter i Europaparlamentet. Så jag ska rösta för som hon sa man är med och påverkar vem som ska bestämma hur det ska vara i Eu men även i Sverige för de närmsta 5 åren. Jag är absolut inte insatt så vet inte vad eller vem jag ska rösta på, men det får jag ta reda på.

Jag har även:
- Ringt till min andra praktikplats Landskrona Turistbyrå ska besöka dem den 22/4
- Fixat till mitt cv
- Sökt 4 sommarjobb

Ska fortsätta kolla runder på sommarjobb nu för jag måste verkligen ha ett jobb! Trodde sista dagen för insökning på högskolan var idag men det var visst igår så där sket det sig. Inte för jag vill plugga vidare nu, men det hade varit ett bra reservalternativ om man står utan jobb i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0