En liden lista igen

hur ofta sminkar du dig: nästan varje dag
vad tycker du om människor som knarkar: sjukt onödigt, kan inte förstå det!
vad tycker du om hämnd: lite små roligt haha
vild utekväll med tjejerna eller lugn kväll med en kille: då ska killen vara jävligt snygg annars
självklart utekväll med brudarna
skulle du kunna gifta dig nu: nej verkligen inte!
vem ser du upp till: min mamma :)
klädtips: handla på gina ;D så ser du ut som alla andra, äh vet inte.
sminktips: lite till vardags, mycket mer till fest
skulle du kunna vara med en kille som haft sex med över 20 tjejer: -
har du kysst någon tjej: klart jag har
någon nationalitet du inte skulle kunna vara med: ja
är du homofobisk: nej
vem skickade du sms till senast: Louise
kort eller lång stubin: kort, lite för kort ibland..
vad köpte du senast: en vit blus
tycker du att du har attitydproblem: haha nej
tycker du att du festar mycket: ja men jag gillar det
tycker du att du är envis: ja faktiskt
vem hånglade du med senast: det du
raggar du på krogen: nej jag går inte ut för att ragga
skrattar du åt dina egna skämt: haha ja vem gör inte det
vad gör du imorgon: praktiserar sen festar jag förmodligen
har du bra vänner och äkta vänskap: absolut ♥
är du så kär så du vill dö för någon: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0