En dag kvar

Sen är det fredag igen och fest för hela slanten hoppas jag!

Halva Helsingborg ska till Cardinal så det lär väl bli där jag infinner mig också. Men innan morgondagen ska jag åka och jobba, sista matchen för denna säsongen. Känns ganska skönt eftersom det börjar bli lite tröttsamt, det är samma visa varje match. Något som inte är skönt utan väldigt tråkigt med det hela är att det inte längre kommer trilla in pengar på kontot. Och det är nu man behöver dem som mest..

Gjorde nyss en liten lista på alla utgifter inom närmaste herregud säger jag bara hur ska jag få dem pengarna? haha, jag måste ha ett jobb och det är nuuuuuu.

Nej nu ska jag göra något vettigt puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0