Emilia + Kajjan = sant

Igår kväll fikade jag ju med Kajjan som sagt på Mezo, men det blidde inte bara vi två utan vi joinade Louise, Lina och dem dära. Riktigt trevligt var det, men kallt man vill ju sitta ute nu när solen har tittat fram.

Idag var det praktik som vanligt och där var det även som vanligt urk på burk endast 2 dagar kvar nu gött!

Nu har jag och Kajjan nyss kommit hit här, har varit på Hampan och tagit en cider samma sak där man vill sitta ute men fy farao vad kallt det är. Speciellet nere i stan vid havet där blåser det ännu mer. Men mysigt var det dock varade det inte så länge.. Jag vill festa nu men det vill inte min lilla depp murra för hon ska festa i morgon ja kul för henne mohaha.

Yeye nu ska vi väl hitta på något kul typ baka en liden kaka.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

skämmig rubrik, men iaf, deppmurra kan du va själv, jag ska faktiskt jobba i morgon nog mest det som hindrar.. tyvärr så har du ju inga fler vänner än mig så då får du väl sitta hemma precis som mig :) <3

2009-04-17 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0