Det finns ofta något bra med det dåliga

Iallafall i mitt fall..

Syftar på min praktik som absolut inte blev som jag hade tänkt mig av diverse anledningar. Men att jag har blivit behandlad så här har gjort mig starkare som människa. Jag har skakat av mig deras usla beteende och insett att jag är så mycket bättre än dem. Dessutom har jag blivit mer modig eller vad man ska säga, för bara något år sedan vågade jag inte åka tåg själv. Var livrädd för att jag skulle hamna på fel tåg och helt plötsligt stå i Happaranda och inte komma där ifrån. Jag har "lärt" mig att äta lunch själv, innan förstod jag inte hur man kunde sätta sig ute någonstans typ på grafitti och äta ensam. Har nu insett att det inte alls är konstigt det är fullt normalt att äta ensam, har dock insett detta för ganska så länge sen men det har förstärkts nu.

Och idag gjorde jag något som jag inte gillar, ringde viktiga samtal. Ringde till 10 olika bussbolag och det gick hur bra som helst. Även om jag inte gjort så mycket på min praktik, så har jag lärt mig andra saker som man mer kan ha nytta av senare i livet!

Kommentarer
Postat av: emmelie

bra gumman!

2009-04-20 @ 21:20:24
URL: http://egs.blogg.se/
Postat av: > Emelie

aw! låter inte som du har haft en bra praktik? fått någon ny nu? lycka till iaf! <3

2009-04-20 @ 22:01:35
URL: http://emelie.alskahelsingborg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0