Better

Dagen börjar nu dra sig mot sitt slut och jag har försökt njuta av ledigheten så gott det går. Har iallafall varit iväg ett tag hemma hos Peter, Camilla, Cliff & Mattis och fikat lite och sånt trevligt. Tog mig även i kragen med att vara nyttig så jag och pappa gick en ganska så lång runda i morse och nu innan middagen var jag ute och "joggade" hm ja det blev inte så mycket joggande. Jag har fett dålig kondition och är fett otränad så jag gjorde så gott jag kunde, men jag menar man måste ju börja någonstans. Hoppas jag tar detta på allvar nu jag vill jag kan & jag ska fan i mig!

Nu blir det tv tittande sen försöka gå och lägga mig i tid för klockan 06:30 ringer klockan inte kul..



11 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0