Annandag Påsk

Gårdagen var jätte bra, det var söndag men det kändes inte så eftersom man är ledig idag. Men iallafall det var jätte mysigt vid Västersjön blev dock inget dopp, men tur var nog det hade säkert dött av köldskador eller något.

På kvällen åkte jag hem till Kajjan girl där även Johanna tittade in en stund och lite senare kom även Jeanne. Blev en massa tv tittande först Gossip girl sen Wipeout och där efter sanningens ögonblick, men det var mycket trevligt som vanligt. Sen blev det någon random film, nej den var faktiskt bra men var för trött för att palla se klart den så jag och Jeanne åkte hem.

Idag är man ju som sagt ledig ska försöka njuta av ledigheten men tänker bara på morgondagen jag vill helst inte till min praktik men what to do? Är så illa tvungen..

Nej nu ska jag njuta av min sista lediga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0