20 April

Gårdagen spenderades mestadels här framför datorn, men framåt kvällen pallrade jag mig bort till Maxi där jag & Kajjan köpte massvis med gott: chips, dippa, läsk, godis and you name it! Tittade på vårt älskade Gossip girl sen fick vi oss några goda skratt till Wipeout och sist men inte minst tittade vi på och så kom Polly.

När min klocka ringde i morse var jag mer dö än levande men fick tvinga mig upp ändå, har ju faktiskt något kul att se fram emot för på torsdag åker vi. På praktiken har jag haft en hel del att göra idag vilket inte tillhör vanligheterna, så det var lite små bra idag.

Nu ska jag ta en liten powenapp kanske är sjukt trött idag, sen ska jag träffa min baby Louise!



Så här snygga var jag och Louise när vi var typ 14 eller 15 år

Kommentarer
Postat av: Louise

fy faaaan så längesen! hahahaha shit alltså. får verkligen hoppas att man utvecklas mot det bättre?

2009-04-20 @ 23:07:33
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0