18 April

Jag fick som sagt inte min vilja igenom igår men man kan ju faktiskt inte få allt här i livet. Kajsa och jag tog bara det lungt igår gjorde nudlar, åt popcorn, snackade skit och tittade på en jätte bra film False pretenses.

Idag vaknade jag upp och vara ganska så utvilad och skönt var det att inte känna någon form av bakfylla. Var i stan innan med mamma & pappa en liten runda på söderpunkten och skopunkten dock hittade jag inget, men mammi gjorde. Sen blev det en runda på Maxi också, nu har vi nyss suttit på vår jätte stora balkong och fikat mysigt och vi fick faktiskt plats. (Vår balkong är ganska så liten för er som inte vet.)

Ikväll blir det förhoppningsvis fest!

Köpte ett armband idag från märket dazzling endast 69 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0