14 april

Morgonen började bra faktiskt, gick upp i tid och hann med bussen och så vidare. När jag kom till praktiken var det dock som vanligt orkar inte nämna det här men dem som vet, vet hur jag har det.. Okej idag hade han inte tid men blir det likadant i morgon så pallar jag ärligt inte.

När jag kom hem idag åkte vi direkt ut till väla och jag fick mina ljusa leggings och min vita fina blus så nu klarar jag en dag till på praktiken haha. Sen blev det även en runda på Ikea där vi åt köttabullar inte lika gott som när man var liten, men det slank ner och jag blev mätt huvudsaken.

Så i morgon blir det praktik igen får stå ut, sen ska jag träffa min älskade Kajjan ♥

Kommentarer
Postat av: Corrin

hej gumman :) allt bra? var praktiserar du? Puss!

2009-04-15 @ 08:25:55
URL: http://ccorrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0