Work and live in Spain

Idag har det inte varit någon vanlig skoldag utan vi i klassen har varit i Lund. Först var vi på en arbetsmässa på arbetsförmedlingen i Lund. Där var vi på en föreläsning som handlade om att bo och arbeta i Spanien, tyvärr gav föreläsningen inte mig någoting eftersom föreläsaren var spansk med väldigt dålig engelska och snabbt gick det också så jag förstod inte hälften av vad han sa haha, lite synd men ja sådant det blir ibland. Efter det minglade vi runder lite och fick reda på var i Europa och övriga världen man kan jobba och även i Sverige. Sen var det dags för guidningen jag och Sandra guidade om Domkyrkan och det gick bra men blev lite nervös i början och jag fattar inte varför det är min klass som man känner så bra och min lärare aja som tur var gick det över, får hoppas det inte hördes allt för mycket men tror inte det iallafall!

Så det har varit en trevlig dag och när vi kom till Helsingborg mötte vi upp Lina också köpte hon jag och Louise present till Kajsabajsa som blir 18 i morgon, nejdå jag är inte avundsjuk! ÅH, vill va 18 nu nu nu.

Ikväll blir det förmodligen en fika på Mezo med Louise, Lina, Metsi och kanske Kajsa mysigt börjar bli tradition också.



Nettan och Jag på midsommar, fy vad snabbt sommaren gick
och inte var det någon jätte fin sommar heller, nej man får helt
enkelt hoppas att nästa sommar blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0