Tjejmiddag hos Kajsa.

I fredes var det ju som sagt Kajsas födelesedag och det firades hemma hos henne med bara tjejer och det var hur trevligt som helst god mat och lite syppe hehe. Sen vid elva tiden drog jag, Louise, Lina, Linnea, Metsi och Linda oss ner till stan för utgång. Blev dem vanliga ställena och det var helt ok, kul men inget speciellet, vet inte vad det beror på aja man kan inte alltid ha as roligt.

Och igår blev det en mysig fika med Johanna, Kajsa och Anna självklart på Mezo som vanligt men jag gillar det. Efter fikan gick vi hem till Johanna ett tag men stannade dock inte så länge för jag och Kajsa var så trött så direkt när jag kom hem somnade jag typ.

Idag ska jag bara va hemma och ta det lungt och det ska väl bli skönt, måste lära mig att njuta av att bara va hemma och inte göra något speciellet men jag blir så sjukt rastlös aja träffar kanske Kajsa en stund i kväll annars får det väl bli någon film eller så!



Bild från Kajsas tjejmiddag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0