There´s a first time for everything.

Igår var det en riktigt tråkig dag okej så tråkig var den inte men det hände inte allt för mycket jag städade mitt rum, var ute och gick med Kajsa och Natalie också tittade jag på film Hancock och den var faktiskt bra väldigt annorlunda men ändå både rolig och sorlig dock var vissa saker alldelles för overkliga. Äh man får ta den med en nypa salt helt enkelt!

Idag är det en riktig sådan dag som man hoppas går över snabbt, det är dåligt väder och snart är det väl mörkt och ja det är allmänt tråkigt. Och skolan idag gjorde ju inte det hela lättare för den var inte så himla rolig den heller haha (negativa Nisse har talat igen) , samhälle svenska och musik inte så spännande men vad gör man. Och nu sitter jag här i vanlig ordning, men ska snart bege mig neråt och börja laga mat och försöka bota min huvudvärk kanske genom att dricka vatten har nog druckit för lite idag.
Ikväll ska jag bädda ner mig i soffan med en bra film blir nog en gammal klassiker som Grease också ska jag bara ligga där tills jag ska gå och lägga mig vilket kommer bli tidigt för jag är såå trött! Varför är man alltid det på hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0