Singing that melody

Diggar den låten stenhårt rikigt bra faktiskt!

Igår kan ni ju gissa vad jag gjorde? Festade såklart, men innan festandet så var jag så smart och gick in i duschen la mobilen på vasken som jag brukar göra fråga mig inte varför för det vet jag inte sjukt onödigt precis som någon skulle ringa under den lilla tiden jag duschar haha. Ja iallafall så när jag kommer ut ur duschen tvättar jag ansiktet i vasken och glömmer helt bort att min mobil ligger där, så den blev lite blöt aja tänkte jag torkade den lite och trodde att det skulle funka. Men nejdå när jag öppnar den tar bort batteri och så vidare och där var det lite mycket vatten så jag fick föna den och grejer men ännu har den inte velat så starta så tror inte den kommer göra det nu heller inte för att vara negativ men det var ett dygn sen nu haha. Så min rosa mobil får vila i frid har nu förtillfället min brors gamla ett nytt nummer alltså och det suger har inte ett enda nummer nu kul.

Aja det blev mycket snack om min mobil men ändå.. Back to festandet igår blev det förfest hos metsis brorskompis Dennis och det var jätte trevligt som vanligt då. Sen begav jag och Louises oss ner till stan. Träffade en allt annat än nykter Linnea och fick va med henne ett tag haha sen gick jag till stekan där Louise och de andra, också var vi där ett tag och sen blev det som vanligt crom woho älskar utbudet av nattklubbar och krogar här i helsingborg haha okej det var tempel igår men jag tänkte vänta och gå in på sånna ställen tills man har rätta åldern eller något. Men det var kul i går helt klart dock har jag haft mycket roligare på mina utgångar vad detta beror på har jag ingen aning om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0