Onsdag.

Då var denna skolveckan snart slut skönt i veckan har jag inte gjort något speciellt mer än att vara i skolan umgåtts med min älskade Louise och Johanna också har jag pluggat lite grann.

Idag har jag varit duktig och skrivit klart nästan hela mitt samhällsarbete om Bangkok har bara tagit si sådär 3 - 4 timmar, bara för att jag inte hittar någon fakta, typ hälften av tiden har jag bara sökt fakta på google. Aja skönt att jag typ är färdig nu iallafall. I morgon ska vi till Lund med klassen ska på en mässa på arbetsförmedlingen där det är olika föreläsningar och vi ska lyssna på en som handlar om att arbeta och bo i Spanien kan faktiskt bli interessant. Sen efter det ska vi ha parguidningar om Domkyrkan och Kultuten i Lund, ska inte bli lika kul eftersom jag inte har tränat på min guidningen överhuvudtaget känner inget intresse av det tyvärr, får väl läsa lite innan jag somnar och på tåget i morgon till Lund så får vi hoppas att det går utmärkt ändå.

På fredag är vi lediga så jävla gött och Kajsa fyller 18 år så på kvällen ska vi fira henne ;D Mycket trevligt!!

Nu ska jag titta på idol och kanske få mig ett gott skratt vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0