Lugn helg

Nu är snart helgen slut och den har varit väldigt lugn men det har varit skönt faktiskt. Igår var jag bara hemma hela dagen pluggade lite grann och tog det lungt helt enkelt haha, på kvällen gick jag först hem till Johanna pratade lite och tittade på henne när hon gjorde ve sig till en ängel hon skulle nämnligen på maskerad fest riktigt fin blev hon. Hoppas hon hade kul också. Sen kom Metsi, Louise och Kajjan och hämtade mig Metsi har ju fått körkort för er som missat det så man får  gratulera så mycket. Ja så iallafall körde vi hem hennes bror och sen vidare hem till hennes pappa för myskväll.

Utanför satt Lina och Linda och frös nej dem hade inte väntat så länge hihi, vi tittade iallafall på film Hostel fy fan vad den är äcklig förstår inte att man utsätter sig att titta på den ens haha speciellt inte när man sett den innan aja. Sen tittade vi ju självklart på extra extra där Blondinbella medverkade hahha fan vad hon är b och hela programet också för den delen. Men man var ju tvungen att se det för att hon var med, men förstår inte riktigt varför hon var med hon gjorde ju varken från eller till.

Idag har jag softat till max igen så ikväll får det bli en fika med Kajsa, Lina, Louise och Jenny super mysigt! Synd bara att det är skola i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0