Let me think about it.

Det blev självklart party i fredes och det var hur kul som helst. Vi förfestade hemma hos Corrin ute ingenstans haha nej vi var i Gunnastorp eller gunnesbo som jag kallar det. Tog en evigthet att gå dit men när vi väl var där var det riktigt roligt som det alltid är när man festar med dem från klassen hel galet med andra ord. Vid elva tiden tog vi  en taxi till bjuv och från bjuv tåget till Helsingborg sen in på Crom och det var väl som vanligt haha alltid samma människor, nej men det var roligt det ska jag inte sticka under stolen det blir ju helt enkelt vad man gör det till.

På lördagen var jag mer dö än levande fy fan blir alltid lika hårt när vi festar tycker jag haha, nej men det beror på att jag alltid kommer i säng försent när vi varit ute och festat aja sånt som händer man är bara ung en gång. På kvällen kom Jessica, Magnus och Anton hit vi grillade och åt jätte god middag sen begav jag mig till Louise och tittade på film med henne och Kajsa. När filmen var slut gick jag hem och slocknade direkt.

I går blev det jobb trodde inte det skulle bli så länge men det blev det hela sju timmar, riktigt jobbigt var det! Men får tänka på pengarna som sagt..

I dag var det skola igen ny vecka och nya tag typ, tog mig i kragen och bytade indval så nu ska jag också dansa haha, stel som ett kassaskåp är jag och har typ ingen taktkänsla men om man bortser från det ska det nog gå bra. Jag menar förutsättningarna är ju bra hahah not. Serriöst nu okej jag var seriös med taktkänslan och vigheten men nej det blir bra bättre än engelska iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0