Into the night

Nu är det ny vecka igen och jag har överlevet en söndag till haha hatar söndagar vet inte varför men det bara är så, men min söndag blev inte så hemsk eftersom jag jobbade hela dagen och hann inte tänka efter och inte deppa ganska skönt ändå. Min mobil har också börjat leva igen så det är ju bra och om någon fick mitt "nya nummer" så är det gamla tillbaka nu, skönt slapp jag kludda med en massa nummer.

Idag i skolan var det helt ok förutom hålan på 2 timmar lite segt. Men sen efter dem dryga två timmar var det dans och det var kul faktiskt, helt klart roligare denna gången kanske för att man hängde med bättre nu förmodligen var det så. Det är så skönt att röra på sig på eftermiddagen istället för att sätta sig på en bänk och få en massa info matad i huvudet av en halv kass lärare som ändå bara går in igenom ena örat och ut ur andra haha typ så är det i skolan. Okej ibland är väl informationen / faktan rolig och intressant och kommer in i huvudet men det är inte allt för ofta och det hänger jävligt mycket på läraren faktiskt.

Nu är jag trött och orkar inte plugga mer har prov i morgon i svenska arbetsslitteratur men testade mig själv innan och det gick bra var väl osäker på en 5 - 6 frågor av 27 så ja det ska nog gå bra. Får plugga lite mer sen men nu ska jag se om det är något bra skit på tv pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0