Hur blir man av med sötsuget?

En fråga Fredrica ställde i morse som jag nu också ställer mig själv? En väldigt bra fråga som jag inte har något bra svar på tyvärr. Många säger ta en frukt eller ät en morot ja visst det hjälper ju säkert. Nu för tiden går det oftast inte en dag utan att jag äter något form av socker.. Nu har jag precis ätit en glass det är ju inga mängder jag äter man alltid något stort eller litet. Tänk om jag bara hade skitit i allt sött och fett eller ja typ popcorn och skräpmat då kanske jag för längesedan hade nått min "dröm vikt".. Ja detta var bara en tanke som slog mig så här på kvällningen. 

Idag hade jag dans i skolan mitt nya indval ju och det gick sådär eller jo det gick väl bra men jag har inte den rätta rytmen i kroppen haha men det är väl sånt man får träna in. Sen var det lite svårt att hänga med, nästan alla hade ju dansat dansen en gång innan utom jag typ men det var kul iallafall.

I morgon har vi en liten välebehövd sovmorgon till halv tio så får iallafall sova till åtta ska bli skönt. Jag verkligen HATAR att gå upp tidigt på morgonen. Det är fan i mig en näradöden upplevelse varje dag haha. Nu ska jag typ löka vidare här vid datorn är riktigt uttråkad finns fan ingeting på tv och ingeting att göra denna mörka tisdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0