Fredag utan party.

Veckan har flytit på bra har varit någon mys dag med Louise och lite sådant och det blev en fika igår med Louise och Lina riktigt myigt, tradition med torsdagsfika kanske? Annars har det bara varit skolan och allt vad den hör till..

Aja idag är det fredag och det känns absolut inte så, det är kallt ute det har varit dåligt väder hela dagen och den riktiga fredagskänslan har konstigt nog inte infinnit sig. Men jag klagar inte bara säger det, för jag har haft en jätte mysigt dag tillsammans med min Louise. Nu ikväll blev det lungt, filmtittande med chippe och dippe och cola såklart! Filmen hette shadow puppets tror jag och den var riktigt knepig overklig och lite sånt. Den var inte bra och inte dålig heller gick helt enkelt inte att titta på haha så det var ju bra.

Jag har inga planer alls för denna helgen och det känns jätte konstigt jag ska inte ens jobba en dag eller något sånt, festa ska jag inte heller göra. Nej jag ska helt enkelt bara njuta av ledigheten låter ganska skönt men får se hur länge jag står ut innan jag blir uttråkad.. Behöver absolut inte festa för att uttråkheten ska försvinna men sitta hemma två dagar i streck är inte riktigt skoj, aja det löser sig helt enkelt!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova nykter och vakna upp och må bra i morgon fy fan vad härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0