26 September

Äntligen fredag kan man väl säga, nej eller jo det är skönt som attan men veckan har faktiskt inte varit så jobbig har slutat typ halv tolv varje dag så det har gått snabbt!


Igår blev det en jätte mysig dag tillsammans med Johanna på stan, först så åt vi fläskfilé med hasselbakspotatis på Bara vara riktigt gott var det och sen gick vi på stan hela dagen och shoppade. Fick med mig hem en väska, två linne, smink och lite sådant köpte även present till Angelica och till min pappa som fyllde år igår, Grattis!
På kvällen gick jag och Louise upp till Angie och mös lite, tittade på idol och Edward Scissorhand awe riktig gullig film jag vet den är gammal men jag ar aldrig sett den faktiskt också krängde vi självklart en massa.

I dag så var det en reseledare i skolan Alexandra hette hon, hon berättade om hur det var att vara guide / reseledare och det var riktigt intressant. Känns som man har fått en bra bild nu på hur det verkligen är att vara guide, visst visste jag att det är ett jobbigt yrke men inte så jobbigt. Aja det är ändå trots allt en väldig bra och rolig erfarenhet att vara Guide ett tag men jag vet faktiskt inte om det är vad jag vill men vi får se än är det ju faktiskt ett år kvar i skolan.

Ikväll blir det lungt fika med Louise och Kajsa också blir det partaj i morgon ska bli riktigt roligt att festa med klassen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0