We built this city.

Ännu en dag avklarad av skolanveckan, den värsta enligt mig eftersom vi har 2 timmar håla och sen dans som jag inte är så hemskt förtjust i. Idag hade vi prov på samhällen och det gick bra förutom att jag skrev fel på en fråga, men får hoppas jag får vg iallafall. Sen efter provet var det dags för hålan som idag blev 2,5 timmar så himla roligt. Men jag Elin, Frida och Louise åkte in till stan och skulle äta något dock var det 4 olika viljor och ingen kunna bestämma sig haha. Men efter mycket om och men åt jag och Louise på donkan, Elin pasta och Frida grafitti fast alla tillsammans på bästa donken.

Efter det var det dans, och på dansen dansar vi jazz men typ som dem i pussy cat dolls eller vad dem heter och medans alla andra känner sig sexiga känner jag mig som heffaklumpen men ändå. Nu gör jag inte ett skit borde börja skriva på mitt religionsarbete men orkar inte riktigt göra det nu, får ta det en annan dag.

Just det på lördag har vi öppethus och vi skulle ha café då för att dra in pengar till vår klassresa men nu får man tydligen inte ha det, så sjukt störigt varför skulle man inte kunna få ha det? Nej sälja bakade kakor hemmifrån fick man inte göra, pallar inte vår skola den borde fan bytas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0