Torsdag!

I natt sov jag väldigt mycket hela 12 timmar, ställde klockan på elva men orkade knappt gå upp men så tänkte jag nu får det räcka man ska inte sova för mycket heller. Så jag gick upp och käkade en god frukost sen degade jag lite framför tvn.

Och nu har jag spenderat nästan hela dagen här vid datorn. Fast har fått ganska mycket gjort, har gjort uppgifterna vi fick i turismen som var väldigt enkla denna gången men det är bara bra. Sen har jag även jobbat lite med vårt projekt. Samtidigt som det känns som att det inte finns något kvar att göra så känns det som om vi har så mycket kvar, man vet helt enkelt inte var man ska börja.. Men det är ju trots allt några månader kvar tills det ska vara klart.

I bland känner jag bara för att ta alla mina vänner och min familj med mig till en öde ö också ska bara vi vara där och inga andra människa eller jo men bara dem som står och viftar med ett palmblad framför mitt ansikte. Igår hade jag en sådan dag som jag bara hatade alla människorna och nu början den känslan krypa fram igen. Jag kan inte riktigt förklara men jag vet att Louise förstår kanske någon annan också..

Om jag kanske skulle sätta igång med mitt tal nu? ÅH får panik 5 dagar kvar, men jag kommer klara det, det vet jag.

Kommentarer
Postat av: johanna

klart du klarar de älskling! :)

2008-11-27 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0