Torsdag.

Idag var det en sådan onödig dag i skolan men det visste jag ju redan innan ggick it, men var tvungen att gå dit ändå. Ingen lärare hon är på kurs så vi fick uppgifter som vi skulle göra, som kanske 2 av 15 styckna gjorde. Vid elva pallade jag inte trycket längre och gick hem. Har försökt göra dem där uppgifterna nu som handlar om Affärsturism men blir så fruktansvärt irriterad vem fan bryr sig om hur lång tid det tar att flyga till Sydney?  Elller hur mycket det kostar för ett företag att flyga sju gånger i månaden till Barcelona på ett år? Jag menar kom igen onödigare uppgifter får man leta efter. Lär mig absolut ingeting vettigt av det.

Nåja snart ska jag ta och sminka mig lite och ta bussen till stan igen men denna gången för att möta Louise också ska vi åka till Väla, hon ska leta klänning till Fredag och jag ska leta present men det ska vi båda två göra förvisso. Och sen ska vi ÄTA med stora bokstäver för fy farao vad jag är hungrig och där finns ju så mycket att välja på haha. Sen ska det bli roligt att åka till väla har faktiskt inte varit där på flera månader känns det som, det var nog iallafall ett par veckor sen jag var där sist. Nej nu ska jag sminka min eksem ögon nejdå det kommer inte klia ingen fara men det klarar jag, tja då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0